ANDRÉ ZUNIGA ASPLUND ♥

Omg, shit, vet inte vart jag ska börja, träffade André zuniga idag. ♥
Han var ju i Nacka forum, först uppträdde han vid en scen, hon var så sjukt duktig, kolla videoklipp där nere! :)
Sen efter så försvann han, vi gick runt och letade typ i hela Nacka forum efter han!
Sen var det ett rum där det stog typ att det var reserverat för idol event eller nåt, så vi fattade då att var där inne. Så vi stog där i typ ett tag, sen gick han och massa andra idoler ut, alla slängde typ sig på andré och kramade han, dock lyckades inte jag krama honom :((
Fast jag nuddade Olle faktist! :D Hahah, han är fett söt! :D<3
Men då skulle iaf dom signera, och man fick bara signera om man köpte en idol skiva, och den var fett dyr kostade 180, eller 160 typ, och jag hade inte så många pengar :(
Men vi stog utanför där dom signerade, dom hade typ ett staket eller vad man ska säga, man fick inte gå innanför, men vi stog typ två meter från han! ♥
Och vakterna var fett sura, dom ville inte att vi skulle prata med han, för dom som hade köpt skivan gick lixom först :(
Men hahaha, André var fett skön, han gjorde typ miner till vakterna, hahahh, han tyckte oxå dom va jobbiga xd
Och omg, vi stog fan och pratade med han, och han typ garva och allting, sen kollade han in i kameran när man tog kort och han var så snäll och gullig! (A)♥
Sen var det en tjej som kastade in sin mössa till honom och han signerade den, sen kastade han tbx den, efter en stund så kastade jag in min mössa oxå, och han tog i den, fatta!!!! Sen signerade han den och kastade tbx den, fast han typ skämtade och lssades att han skulle ta den, ihhhhhh, så söt!!!! :D
Sen sträkte vi fram våra händer hela tiden , så att han skulle nudda, men han nuddade aldrig min, då!
För när han signerat alla skivor, (efter typ mer än en timma) aaa, då typ helt desperat sträckte jag fram min hand och typ ''snälla nudda min hand!!!'' Hhaha, och då kände jag nån ta tag i min hand, fast jag såg inte att de va han först, men sen såg jag, och seriöst, jag hölll typ hans hand i typ 4-5 sekunder OMG ! :D
Ni fattar inte hur glad jag är! Då höll jag verkligen på att börja gråta, men ville inte ifall jag skulle få ta fotto med han´, då ville jag lixom se bra ut xd
Hhahah, men träffade inte han nåt mer, va tvungen att dra sen, och vakterna tyckte vi var fett jobbiga när vi stog utanför där, xd

OKejj, shit dethär blev ett långt inlägg, förstår om ni inte orkade läsa... xd


Här kommer bilder! :)



OMG, typ assnygg? (A)



Hihi, omg när han sjöng! :)))
Fett grymm ju! ♥ Fast shit vad vi skrek i början, om ni inte orkar höra på de, så spola fram till typ 1:20, där hör man vad han sjunger, då början han sjunga från och med du, sen efter det så sjunger han ''the lazy song! :))
Fast ljudet är jättedåligt, men ajja xd



Hejdå alla fina läsare! :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

du träffar ju typ alltid kändisar! kan du säga alla kändisar du har träffat? :)

2011-11-16 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0