Andrés första audition ♥




Åhh kommer ihåg när jag såg han första gången ♥
Satt och kollade på idol och var ganska utråkad, sen bah kommer han och ja bah shiiiiit!
Kommer ihåg att jag tänkte, omg, han kommer bli stor, det här är början på något stort!
Och det kommer det bli, han kommer bli sjukt känd, även fast han åkte ur idol igår. Har hört att han typ hade kontakt med något skivbolag och s redan innan idol, och han var med bara för att folk skulle veta vem han var. Det kommer iaf gå mycket bättre för honom än dom andra som gick vidare i idol igår. Även fast dom oxå är jätte duktia.
Men fan, ville verkligen inte att han skulle ¨åka ut. Nu blir det juu ingen idol :(
Jag som hade planerat att jag skulle till globen och se finalen, sen skulle han va där och vinna hela skiten, men nu blev de ju inte så... :(







Snyggsnyggnygg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0