Dagens fail ;)

Haha, hände en liten kul/pinsam sak idag xd
Vi var vid arnos idag efter skolan, då såg jag typ att tre stycken små toblerone kostade bara 10:- och kände att jag hade en ''tia'' i fickan sen när jag skulle betala så ska man ju stoppa myntet i en sån dar maskin eller automat, men den åkte rakt igenom hela tiden så jag var tvungen att stoppa i den om och om igen, fast den kom ut igen. Och i början tängte jag inte på den, de brukar ju bli så ibland. Sen kände jag att den var jättetunn och vägde lite, och precis då hörde jag hon som satt i kassan säga ''Ehm.... det där är inte en tia....'' Hhaha, d kom jag på att den var kvar i min ficka från spanien, hahahahah! xd
Och det var typ 10 cent, det är ingenting, inte ens en krona xddd
Hhaahha, typ dog av garv, fast blev fett sur, för fick ju ingen toblerone då :(




Hhahaha xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0