I like my hair! (A)

Hhah, mitt hår är ganska fint idag faktist! :D
Har plattat det nu, och det är typ inget lockigt alls faktist! :)
Hoppas bara att det inte lockar sig så snabbt man går ut, för de brukade mitt hår göra förut och nu kanske det blir så lättare när man har kortare och mer uppklippt hår? ''/

Ajja! :) Ni får en bild snart, ska bara äta frukost! :)


(Bild från igår)

Hahah, överdrev nog lite igår....
Nu när jag ser den här biden så var det ju ändå ganska långt... xd
Hhaha, typiskt mig, ska alltid överreagera och tycker alltid det blir sjukt fult när jag klipper mej, sen blir jag fett sur på frisören, hahah xd Fast frisören var faktist ganska snäll, hon gav mej massa tips till hår jag ska färga och så, sen när jag ska färga brunt! :) Fast... hon var ändå fett jobbig ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0