Missa bussen....

Lyckat, först försov jag mig, och var tvunge att ta en buss senare än vad jag brukar. Fast precis när jag skule gå till bussen så hittar jag inte mitt busskort!
Spreinger runt i hela huset och letar, 5 minuter senare så hittar jag det i min vante... xd
Haha, och då har redan bussen gått! Och nästa buss skulle gå om en halvtimma.
Så kommer komma rätt så försent till skolan idag, men jaja. Det gör nog inte så jättemycket, brukar aldrig komma försent annars, eller jo kanske men då är det bara typ en minut ;)


Nyss, haha fråga inte varför jag ser så glad ut när jag egentligen är fett sur xd


Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-11-17 @ 10:13:24
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0