Stolt blondin!



Haha, älskar faktist att vara blondin! :D
Har ju aldrig färgat så det är lixom äkta blont, och det är ju typ typiskt svenskt att vara blond :D
Fast egentligen gillar jag inte själva färgen på mitt blonda, eller asså det börjar typ se lite brunt ut, hade mycket finare färg när jag var liten, då var de mycket blondare xd
Och jag hatar att alla har så mycket fördommar om blondiner, tycker att vi är fett dumma och så, men ni behöver inte bry er, vi är som vi är, haha :D
Fast ska faktist färga brunt snart, har vart blond hela mitt liv lixom, så vill såklart testa något nytt! ;D
Fast sen när jag vart brunett ett tag så färgar jag tbx till blont igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0