Utelåst xd

Hhaha, blev utelåst idag, eller när jag kom hem från skolan så hade jag glömt nycklarna hemma och det var ingen hemma, och min mobil hade stängt av sig, den hade inget batteri så kunde inte ringa någon, haha ;)
Gick iaf till Emilia, hahah tur att jag har dej annars hade jag fått sitta utomhus i några timmar, frysa ihjäl och antagligen kissa på mej, hahaha ;)

Vi kollade iaf på massa gamla bilder från i våras bland annat när hon fottade mig och  Narin. Fast vi såg lite konstiga ut, haha xd För innan vi skulle fotta då så hittade vi gamla ''änglavingar'' hemma hos mej, och prinsesskronor som man hade när man var liten hahah, dom skulle typ slängas. Men vill visa dom bilderna nån gång, haha dom är lite roliga! ;) Emilia måste bara skicka bilderna till mej först! :D




Hahha, en av bilderna! xdd Var tvungen att ta kort på datan så det är lite dålig kvalitet,  men mistolk Narin ?ahhahahha :D

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-11-21 @ 20:02:03
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0