Vart på dans! :)

Hellow, har kommit hem från dansen nu, sen va jag tvungen att ta bort några svarta fläckar jag hade gjort på golvet, haha xd
Sen vill pappa att jag skulle ta bort bäddsoffan, för jag hade vist använt den, sen visste jag inte hur man gjorde, s jag testade och lyfta en på lite olika sätt, sen small det till, och jag tror jag kanske råkade ta sönder den, haha xdd


Sen i skolan idag satt man typ hela dan i aulan på föreläsningar känns det som -.- Inte kul!



Dagens outfit;         Tröja: Lindex      Leggins; Bikbok             halsduk; gina tricot


Gillar inte färgen på den där tröjan, typ roströd? Känner att jag inte passar i den färgen iaf! ;)
Fast annars är tröjan jätteskön och fin, hade älskat den om den typ var svart istället! :))

Kommentarer
Postat av: Terese

Nu följer jag dig, säg till när du följer mig! :)

2011-11-10 @ 20:38:30
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0