Dansa i port 73!

Tror inte jag har berättat det, men min dansgrupp ska dansa i port 73 nästa helg! :D
Kommer bli askul, port 73 är ju typ en galleria´, eller köpcenter, så det kommer säkert va mycket folk som kollar på! ;o
Fast det brukar iof alltid vara helt tomt där.. xd Men det kanske är lite mer folk där då, för på söndag kommer det va 1 år sen dom öppnade.

Men kommer af bli superkul, älskar att dansa på schen! :D





Låten vi ska dansa till:




Juste, Sen kommer det även va en flashmob, som typ är frivillig att va me i, man behöver inte gå på dans för att va med i den, tror jah! Men jag ska nog va med på den, måste bara lära mig dansen först, den finns på fb nånstans! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0