emo style!




Eller nåt liknande iaf! ;D
Hahha, först har jag ett par vita strumpbyxor så att jas er blek ut, sen nätstrumpbyxor, och över det ett par jättetrasiga tights! :)
Sen ett prickigt lnne, en svart kjol, och en rosett i håret! :)
Ska va en docka, men tycker det skulle se lite ut som en katt, om jag skulle ha ett svart linne typ.
Hhhaa, men ska nog va docka änd, och ska kanske ha en lika dn kjol, fast rosa, vi får se! ;)

Men ska hem till Narin snart, kanske prova några andra kläder där! ;)
Sen ska vi träffa Zelda och Angela, och jag vet inte riktigt vad som händer, det var typ inte ens säkert att dom skulle komma, men hoppas det! ♥

Men aa hejdå, får se när jag bloggar sen, kanske bloggar hemma hos Narin sen.
Men lovar att ta jättemycket bilder iaf! :))

Hejjdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0