GRÖNAN FÖRRA LÖRDAGEN! :)

Kollade igen lite bilder, och såg bilderna från grönan, förra lördagen! :)
Så tängte jag kan lägga ut bilderna och skriva lite, och sen sätta det här på tidsinställt! ;D
Ska göra ett inlägg om i söndags oxå, när vi va på One Direction! :)








Tummen upp! :D



Hahah, en kille i spökhuset, de va fett synd om han, för han va såhär tjock och så och försökte se läskig ut, man han va bara rolig för att han kollade p oss och trodde han va skitläskig,haha xd



Ni ser clownen där på bolkongen, med svart hår?
Han var däremot asläskig!
Han typ peka på oss, sen gjorde han typ tecken på att vi skulle komma, haha peddo? ;)
Sen mötte vi han inne i spökhuset, scaaaary!


Hahah, vi fick äta på marken! ;)





i kön till Insane! :)


Yää, precis innan vi åkte hem! :)



Hade en awesome dag i lördags på grönan! :D
Var supermysigt, och har ju bara vart där en gång innan i år, för hade ju inget guldkort ''/
Men åkte frittfall för första gången, innan har jag ju bara åkt tilt några gånger! ;) Fast tilt är ju mycket värre, eftersom man lutar neråt då lixom! :D Så egentligen ska man ju kanske åka frittfall före.. xd Men jag kör tvärtom! ;D

Sen skulle Amanda hem vid 5 tiden typ, och jag trodde vi skulle va där till 7, och jag ville inte åka hem ensam så jag va me min syrra och hennes pojkvän! :)
Sen vi 7 så stängde dom! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0