HALOWEEN FEST!

Haha, blev inbjuden idag till en haloween fest! :D Kommer bli awesome!
Fast den är på lördag, så det blir lite bråttom att veta vad man ska va!
Har lixom knappt tre dar på mig! ;) 

Men har iaf ingen aning vad jag ska va, dom sakerna jag kommer på som man kan va är typ vampyr, spöke, lik, sen typ inget mer... xd Eller häxa kanske man kan va, men aa ;)

Så måste bestämma mig fort nu!

Och har lixom inga bra kläder, men man får väl ta typ nåt svart! ;)
Men sen är jag inge bra på att sminka mig, så kommer inte kunna bli sådär ''läskig'' hahah, men ja får fråga nån som är bra om den kan sminka mej! :D

Amanda är fett grym, kolla en bild hon lagt ut på fb på hennes sminkning:



Kolla vad duktig hon är på att sminka sig läskigt!
Hahah, man blir fett rädd när man ser bilden! :o



Så aa, ni får gärna kommentera om ni kommer på nåt läskigt jag kan va? :D

Hahah, jag lovar, kommer säkert sluta med att jag blir ett spöke, och springer omkring med ett lakan runt mej hela kvällen hahah, och det vill jag inte! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0