Hemmma från en awesome fezt!

¨Hihih, har kommit hem nu från halloweenfezten! :D
Var superkul, vi åt, tog bilder, va rädda, skrek, berättade spökhistorier, kolla på film, och dansade! :D
Askul! ;)
Hahah, och strömmen gick när vi skulle äta mat, så maten va inte helt varmt och det var mörk överallt och ute och så, det va feeeet läskigt!
Så då kunde vi inte göra nånting typ, så vi satte oss i Amandas rum och berättade spökhistorier!
Skitläskigt, med typ bara ljus, sen rka vi släcka ljuset,och alla skrek. Jag skrek typ mest, men de va bara för att det kändes som det va monster och så överallt :( '

Sen kollade vi på filmen super8 tror jag den hette, den va bra! :D
När vi sett klart den så dansade alla typ, hade hög musik och de va awesome! ;)

Spelade in massa videosar, och tog ngra bilder, men dom får ni imorrn! :D

Eller här är nåra från fb! :)




Hhaha, lolcam bilder jag och Narin tog innan! :)
Då såg jag ganska läskig ut, fast inte så på bilden, men sen försvann typ lite av sminket, och smetades ut, så blev inte så jätteläskig sen :(



Hahha, en bild på alla :D <3
Va förresten nån som kommenterade och ville veta vilka som skulle komma, och de e dom som e på bilden,
Mathiz, Jessi, Linnea, Klaudia, Amanda, Narin, Zelda, Angela, och jag! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0