JAG HAFFAR 11-ÅRIGA SMÅPOJKAR- ELLER TVÄRTOM!

Hahah, va superkul på bussen idag! ;D
Daniel & linus i åttan satt typ längst bak i bussen och pratade med några småpojkar haha! xd
Och då går vi bak och pratar med dom och dom va asroliga, småpojkarna alltså.
Sen typ hängde jag inte med rikigt och helt plötsligt sa den ena pojken- vi e tillsammans! :D Till mig,och jag ba ähh, nej? xd
''Okejj då e du mitt ex'' sa han då, haha :D
Sen satt vi och prata med dom jättelänge,sen skulle vi av vid centrum, men dom skulle åka vidare, sen gjorde dom typ hjärtan med händerna till oss, och ja gjorde typ tbx, haha han blev typ asglad.
Men sen mötte vi dom i centrum typ en kvart senare, haha och han bah''' HEEEEJ, där är jumin tjej! :DDD'' (till mig då) sen fråga han typ om han kunde få mitt nummer, och ja tängte hitta på nåt, sen sa narin mitt.. :(
Hoppas inte ja kommer bli spamad av han nu, men han har typ skickat ett mess me massa hjörtan eller nt ;)
Sen va vi typ på donken, sen gick lillkillen och sa till massa random personer typ ''de där är min tjej, kolla!'' och peka på mig, HAHAH vi typ dog av garv! xddd
Sen mötte vi dom vid busshållplatsen igen,för han bodde typ nära narin, så vi skulle ta samma buss, och jag skulle hem till Narin.
Då typ satt vi och kolla på en sak, och den där killen trodde att vi kollade på en annan kille, i min ålder typ. Och han bah ''NEEEEJ, FAN HAN HAR JAG INGEN CHANS MOT! :( '' hahah, han va så gullig ! :D
Sen satt vi och fluma med dom jättemkt på bussen, och jag orkar inte berätta om det för då blir dethär ett jättelångt inlägg! ;) Men Narin spelade typ in då, så om hon lägger ut det på sin blogg, på videofy, så kan ju jag lägga ut den på min blogg oxå! ;)




Men kan säga att båda dom killarna kommer typ bli komiker när dom blir stora, sväääär! :D




Hahah, fick inga bilder på dom, för hade ju ingen mobil, sen fick iallafall inte den ena killen va me på bild, för hans mamama hade sagt det, ahaha, gullig! :D
Men den här bilden är iaf frn nåra dar sen på bussen, fick typ muffins av narin sen kleta hon in grädda i hela mitt fejs-charmigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0