KÄR. ♥



Hihi, har ni hört Justin nya låt?
Aww, den är så fiiiin! (A) Och sen börjar man längta till julen när man hör den!
Har  iaf lyssnat på den nu ett tag, innan har man ju bara kunnat höra delar av den, eller hört när han sjunger live, men gud vad jag älskar den! :D
Fast börjar nästan gråta varje gång jag hör den för han kommer verkligen aldrig till Sverige känns det som, och börjat fatta nu att jag antagligen aldrig kommer få träffa han .. :'(
Och är oxå sjukt orolig, mår illa och bläää, för han har landat i peru nu, och de har ju gått rykten om att han ska skjutas.. :( Tror inte på det, men ändå...? tänk om? :'((


Men nej nu ska vi va glada :D
Längtar iaf ihjäl mig till hela skivan kommer ut, den 1:a november ! :D
Fast kom på att jag är i spanien då, så kanske inte får höra den direkt då.. </3



Hahha, hade tråkit, så gjorde nåt random på pizap! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0