LÄSER TIDNINGEN!






Thihi, sitter och läser tidningen, (aftonbladet) det står om 1D där! :D
Fats har inte läst klart än, ska fortsätta läsa när jag har bloggat! ;)
Haha, men gick och tängte på dom typ hela dan idag i skolan... xd
Satt typ och grät på morgon bg:n ! ;) För att jag inte fick en kram av nån av dom, och att Liam var den ändå som jag nuddade, och att Naill eller Zayn knappt kollade på mig, och att jag knappt kollade på dom.. :(
Men är sjukt glad ändå kan inte beskriva hur glad!!!!! :DDDDDDDDDDDD

Men nästa gång dom kommer hit (dom ska komma hit igen snart och ha konsär, det här va typ som reklam lixom :D )
Men iallafall, då måste jag träffa dom och krama dom! ♥
Och juste, dom hade typ suttit på donken i lördags kväll, i typ 2 timmar, och snackat och haft jättekul, och INGA kände igen dom. Omg, och jag åkte förbi den donken i lördags kvällen på väg hem från grönan, och jag såg en vit jättestor limmo, omg tänk om dom satt där då! :ooo


Iallafall, ska fortsätta läsa nu, pusshej så länge, bloggar snart! ;)

Kommentarer
Postat av: fannyjosefin (www.fannyjosefin.webblogg.se)

jaha!! vem va du då? Ja det va helt okej att stå längst fram hehe och jag är så jäkla glad att jag fick kram hihi gjorde allt!! Fuck vakterna, kör ba kör;)!

2011-10-03 @ 18:56:19
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0