ONE DIRECTION I SÖNDAGS ♥

Hihih, ska berätta om när jag träffade One Direction förra söndagen nu! :)
Dom var ju i Sverige då! :))


Men iallafall, vaknade vid 4 på morgonen och då ringde Linnea, som precis kommit dit och va där med Mathiz, och sa att det redan var jättemycket folk där, i kön för att få armbanden (som man skulle ha om man ville komma in till cafe opera där dom skulle va)
Och hon sa typ att vi skulle skynda oss, och vi skulle åka så vi va där till klockan 7, och då trodde vi typ att vi skulle hamna jättelångt bak i kön och inte få några armband. Började typ gråta då.. xd
Men sen sa Lidija att vi kunde få skjuss av hennes mamma, så vi kom dit typ lite efter sex istället! :D
Då var det tyyp jättemörkt, och kön var jättelång. Och vi trodde typ vi kunde tränga oss med Mathiz och Linnea, men de gick inte :(
Och vi träffade typ Zelda och Linn där, så vi fick ställa oss sisst med dom. Sen gick tiden. Vi turades typ om att passa platsen i kön, och jag och lidija gick typ runt och letade efter en toalett och så, sen när vi gått jättelångt, så ringde Mathiz och sa att vi va tvugna att sptinga tbx, för man skulle få nummer på händerna, om vilken plats man var på i kön. Så vi kuta tbx och hann, jag fick nummer 303! :)
Då gick jag till donken med Linn och Zelda, för klockan var 8 då, och dom hade öppnat! :)
Sen satt vi där en stund, och helt plötsligt så typ låg dom och sov, haha så jag lämna dom ensamma på donken, helt sovandes, hahaa xd
Då gick jag till Mathiz Linnea o Lidija. Och satt där typ en stund. Efter nån timma, lite efter 10, så var det några idioter som kom på att man skulle springa till ingången, så man hamnade först, men man hade ju lixom redan nummer på handen... Så allt blev helt kaos stog i flera timmar kändes det som och trängdes i en folkmassa, vi var tvugna och backa typ hela tiden eftersom vi blockerade hela Drottninggatan. Och det var massor av poliser där och aa.
Sen tillslut ställde sig alla i en kö, och det var jättedåligt, för dom som hade köat hela natten och hade typ en av dom första numrena, dom kunde hamna sisst i kön, sjukt orättvist!
Men vi fick iaf armband, ett tag trodde jag att vi inte skulle få det, satt typ och grät lite där.. :(
Men tillslut efternågra timmars köande typ i den kön så kom vi fram, och vi fick armband! :DDD
Vart sjukt glad och helt hyper, sprang runt på drottninggatan och sskrek och allting, gissa om jag fick blickar, hahah xd

Då gick vi iaf till donken och åt. Sen drog vi till cafe opera, och köade. Var helt sjuk känsla, vi läste på killarnas twitter att dom höll på att värma upp rösten och så, då visste man lixom att dom befann sig typ 50 meter ifrån sig! (A)
Tillslut så kom vi in, och dom sjöng och blev intervjuade. Fast vi stog längst bak och såg ingenting, men var helt sjuk känsa att höra deras röster och veta att dom var i samma rum som mig själv lixom!
Sen så skulle dom signera, och jag träffade dom! :D<3333
Fast allt det gick så sjukt snabbt, först to jag en bild på dom innan vi kom fram, och Harry kollade på mig genom kameran, ommmmaaajgaaad! :D
Men först var iaf liam, han signerade mitt papper och jag petade på hans hand så att jag rörde han!:D
Då kollade han på mig, sen tog ha min hand och skakade den! :D SHIIIIT!
Blev typ helt chockad, så kom knappt ihåg vad som hände när jag var framför harry ::((
Sen kom jag till luis, och han pratade med mig, fast jag fattade absolut ingenting! ://
och då började tårarna komma, jag var typ sjuuuukt glad, stog framför världens snyggaste killar lixom! :D
Sen var jag framme vid zayn och naill, och där fattade jag inte vad som hände, skulle lixom gå då, och fick panik, hann knappt kolla på dom, och nån stans i all panik tror jag att ja rka säga i love you till en vakt istället för killarna, HAHAH xd



Sen var vi ute, och ville bara gå in igen, men de fick man ju inte, stog där och asböla för att ja va så glad för att jag hade träffat dom! xd

Sen typ va vi där lite till, sen kte vi hem! :)


Var iallafall nog en av mitt livs bästa dar! :))))♥



Ända bilden jag fick på dom! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0