Svar på kommentar

Anonym om Rubrik:
Kommer du ihåg att du la upp en video när du sjöng välkommen in? Kan du inte lägga upp fler när du sjunger, du är ju jätteduktig! :)



Svar; Haha, aa de kommer ja ihåg.. xd
Hihi, va kul att du tyckte att jag va duktig! :D Tack! :D
Visst, jag kanske skulle kunna lägga ut en till video.. Men asså aa.. xd
Inte idag isf, men kanske nån annan gång.. ;)


Och jag har jäätttedåligt ljud på min mobil när ja spelar in, så det låter typ hämskt.. ;o
Hahha, och jag kan inte spela in med min webcam för den är typ trasig, och den hade nog inte heller speciellt bra ljud. Så jag vet inte vad jag ska spela in med isf? xd





Hahah, i sommras när jag sjöng välkommen in! ;)
Ni hör ju att det är jättedåligt ljud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0