UTAN MOBIL!

Oj oj oj!

Haha, var så skillad imorse att jag glömde mobilen hemma! xd
När jag var klar och skulle börja knyta skorna kom jag på att jag inte borstat tänderna, s gjorde det lite snabbt på ngra sekunder, sen knacka det på dörren och Emilia så att hennes mamma kunde skjussa oss till busshllplatsen.
Och nånstans i röran så råkade jag glömma min mobil på min säng! ''(

Kändes jättetomt utan den i skolan! Men fattade hur mycket man beövde den lixom.. ♥
Hahha, var första gången jag glömde den faktist, ska aldrig göra om det iaf!
Men det var typ 100 gånger man bah *måste göra/kolla de på mobil* och sen bah ''MEN CP, HAR JU INGEN MOBIL!!!''
hahha xd




Tur att man har den här lilla saken, även fast den är sämst.. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0