Välja kläder!

Nu måste jag verkligen välja kläder till ikväll, ska ju på haloween fest då!
igår köpte jag ju lösögofransar, tänkte göra som i den här videon:


Pallar inte lägga ut videon men klicka hääär om ni vill se den! ;)
Men iaf, ser ni ögonen, hon har ritat vitt under, sen har hon satt fast lösögonfransar typ en cm under ögonen, ska göra typ så, sen ska jag ha den där sårtatueringen, och rita lite sår oxå och så, vi får se hur det blir.. xd
Kommer säkert faila, men ajjajaja! :D

Men ska antingen va en död docka då, eller en död ballerina, det beror på vad jag hittar för kläder! ;D
Sen ska jag vid narin vid kanske 2-3-4 och då ska vi fixa oss och sminka oss och så! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka kommer komma på festen ? fin blogg ;)

2011-10-22 @ 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0