Vart med Amanda och Linnea!

Hhaha, idag i skolan skulle typ alla som låg efter stanna, och jag var den ända i min klass som inte behövde stanna, woop woop! :D Hhaha (A)
Men då va jag med Linnea och Amanda iaf! :D
Vi va hos Linnea, sen gick vi ut lite , och satt vid nån lekpark, i säkert en timma! ;)
Och typ snacka med folk och så, sen ringde Narin, ush stackars dig<33333 Du får inte byta skola på grund av den där bitchen snälla? <33

Iaf, sen typ frös vi ihjäl så vi drog hem till Linnea igen, och typ skypa med folk och så, sen ringde mamma och sa att jag va tvungen att åka hem för min mormor och morfar va här, så har kommit hem och ätit, och nu sitter jag här vid datan! :D



Hihi, söta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0