WET & FROZEN !




Hahaa, två bilder på mig från för typ en timma sen när jag kom hem!
Sjuuuukt blöt, och sjuuuuukt kall var jag. Hade haft orgentering på idrotten sista lektionen. Och som ni kanske vet så ösregnade det, och blåste! Och jag hade bara shorts på mig, fast det var inte så kallt när man sprang iaf! :)
Men det gick ganska bra på orgenteringen, eller i början iaf! Sprang med Jojjo, och pacman! Sen när vi va klara skulle vi typ vänta på Emilia och Lidija, för vi körde med dom eller vad man ska säga, men fast asså vi sprang inte tsm me dom! ;) 
Men då ville iaf idrottsläraren att vi skulle gå och leta efter dom. Så vi gick dit vi hade satt ut våran kontroll, men sen hade dom gått tbx en annan väg, och vi gick typ runt jättelänge och hitta dom inte, sen såg vi att kontrollen var borta, så som hade alltså redan vart där ;) Och det var jätteläskigt i skogen, för det var typ ganska mörkt, sen blåste det och det kändes som det skulle komma ut monster eller zombies eller nåt! ;o Så vi va typ asrädda....


Sen kom vi tbx till skolan iaf, typ en halvtimma efter att idrotten slutat.. xd
Och gick till bussen, och då hade jag ju lixom fortfarande shorts! Så frös typ ihjäl!
Sen när jag kom hem så dusha jag typ i en halvtimma, tills jag blivit varm! :D



Nu ska jag gå och ta mej en macka eller nåt och äta och en kopp te eller nåt, hejjdå! :)

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna två valfria "I love" produkter?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfri-i-love-produkt.html#comment

2011-10-18 @ 17:31:30
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0