11 SEPTEMBER



Aaa, va 10 år sen.. (Däremot står det 7 år sen i videon, för den e gammal)
Men iallafall, sjukt hämskt! RIP alla som dog då :(
Kommer faktist ihåg den här dagen för 10 år sen, då va jag 3 år, gick på dagis. Kommer ihåg att jag och min killkompis pratade om det, att två flygplan hade flugit in i nån byggnad nånstans. Fast jag förstog inte hur allvarligt det var då, försog inte hur många som dog, var ju som sagt bara 3.
Sen kommer jag ihåg att mamma hämtade mig från dagis den dan, hon var typ helt chockad och aa.. :(

Tänk dom som va i den där skyskrapan, och se ut genom fönstret, och se att ett flygplan kör emot en, och nästa sekund är man död :(
Eller om man satt i flygplanet, fyfan :((



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0