1D PÅ RADION! :D

Hihi omg, hörde one direction på radion nyss... :D
Eller Emilia, messa mig att dom va på radion så slängde mig på radion och satte på nrj, och hörde typ dom 2 sista sekunderna xd
Men glad ändå, tack för att du sa de emilia! :D
Och nu längtar jag bara ännu mer till på Söndag när dom kommer hit, ommmaaajgaaad! :D


Nu har jag iallafall kommit hem från träningen för en stund sen, det var typ sissta träningen på nåra veckor, så nu har jag ingenting på måndagar eller onsdagar längre! :) Skööönt, fast ändå fett synd, kommer sakna fotbollen. :( Fast denm börjar kanske om tre veckor igen! :)


Nu ska jag hoppa in i duchen, bloggar efter! :D





Höhöhö, flumm på toaletten i skolan idag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0