BAD UPPDATE TODAY

Sorry för jag inte har bloggat nåt idag, men först var jag i skolan, sen hade vi idrott, var på Ip och hoppade längd och höjd hopp! :) Är fett nöjd, hoppade 1,15 i höjd, känns som att jag hade klarat 1,20 fast hann inte testa det. Sen i längd så hoppade jag 3:40! :D Och om jag har förstått det rätt så var jag bäst i min grupp i båda sakerna? ;o Fattar inte hur jag lyckades med det i såfall, men aa! ;)


Sen kom jag hem och har pluggat lite, vart på gitarr, och nu ska jag snart äta, men känner att jag inte har så mycket mer vättigt att säga,så hejjdå! :))




Linnea, Jojjo, zelda och angela igår! :D Skitsöta, haha fast sen förstör ju jag den fina bilden... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0