BLOG AWARDS!




Nån mer än jag som ska till kista galleria imorrn, när Ullrik munther, Jedward, Mangemakers och Mohimbi ska sjunga? :D
Jag ska iallafall dit, bara jag övertalar mamma och pappa att jag får! ;)
Fast vi ska nog mest dit för att se mangemakers, gillar Ullrik oxå, men han ska sjunga ganska tidigt, klockan 12, och då är vi nog inte där.. :(
Och jedward gillar jag inte så mycket, men dom skulle iallafall sjunga klockan 14:15, och sen kommer mangemakers klockan 16:30!!!!! :D
Hihi, har träffat dom förut, på ung, och fast då var inte diddie där, och han vill man ju träffa.. :)
Sen skulle iallafall mohombi komma klockan 18, fast vet inte om jag kommer vara där tills dess ... :(

Men vi får se, nån mer som ska dit? :D




Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack:)<3

2011-09-16 @ 20:25:08
URL: http://kaaxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0