BUSSJÄVLARNA GICK INTE !? ;O




Idag efter skolan så drog jag till trollbäckens centrum med Angela, vi skulle få godis av nåra killar i sexan, fast vi hattade dom inte, och vi hade inte deras nummer så, aa! ;)
Vi va iallafall där en stund, sen träffade vi Linnea och Klaudia, och tog 25:an, och gick av vid djurgrdsvägen, sen gick vi till Haningevallen, fast vi hade tängt gå till Lyckeby, men nä, va iaf trkit vid haningevallen, va inga där! ;)
Så vi gick till sågen, och vänta på bussen, vi såg den och trodde att den skulle komma, men se åkte den i en rondell och försvann! ;o Var så med flera bussar, asså dom åkte fel!
Så tillslut så gick vi till den andra sågen-busshållplatsen, och så kom 807 där, och där brukar den juh inte köra, och då frågade vi vrf, och busschafören sa att det var folk som kastade stenar där, så dom fick inte åka där ;s
Hhaha, tur att vi mäkte det tidigare, fail om vi hade stått vid den busshålplatsen i typ en timma!? ;)

Hahha, då hade jag missat träningeen! ;o
Har träning, nu därför måste jag skynda mig, hejjdå! :D

Kommentarer
Postat av: Angela

MEN... DU SKULLE TÄCKA MITT FACE ..:( <3

2011-09-07 @ 17:47:07
URL: http://annggiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0