DÅLIG UPPDATERING

Förlåt att jag inte har hunnit uppdatera nt idag, men efter skolan så drog vi till alléplan, för vi missa bussn, sen va vi där i typ en kvart och hade kul, och väntade på nästa buss, sen tog jag den hem, och när jag kom hem så skulle jag sätta mig vid datan och blogga, men då kom jag på att jag hade gitarr, och va tvungen att gå till bussen om jag skulle hinna! ;)
Och efter gitarren har jag vart hemma, hjälpt till med maten, ätit, och suttit vid datan! :D
Skulle egentligen städat mitt rum, men hamnade på fel ställe! xd
Så ska väl kanske göra det nu, om jag orkar!




Hihi, jag och Lidija på bussen, vi har fåttt rött och gult kort! ;o - hahhaha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska åka och pimpel fiska i helgen några tips på vad jag kan behöva?

2011-09-03 @ 02:25:05
Postat av: fannyjosefin (www.fannyjosefin.webblogg.se)

Härligt! Kom ihåg att gilla min blogg också om du inte redan gjort det, annars gills det inte! kram

2011-09-03 @ 11:08:13
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/
Postat av: fannyjosefin (www.fannyjosefin.webblogg.se)

Härligt! Kom ihåg att gilla min blogg också om du inte redan gjort det, annars gills det inte! kram

2011-09-03 @ 11:08:13
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0