ERIK SEGERSTEDT



Ni vet Erik Segerstedt? Asså han som är med i emd?
Jag kanske såg han idag!!! :D
Eller asså vi va i trollbäckens centrum, och då så kom jag ut från en affär, och stog mina kompisar och prata, och sa typ ''du ser han i bilen, ja tror de är erik!'' Fast jag hörde ju inte frn början så jag fattade juh inte vilken erik dom menade! xd
Men sen så frågade jag iaf vilken erik det var, och linnea bah ''han i emd'' och jag typ dog o bah VAAAAAA!? :OOOOO
Hahaha, och då hade bilen åkt, så jag stog typ och skrek efter bilen xdd
Fast det kanske inte va säkert att det va han, jag såg ju han inte själv lixom ;)
Men aa, är juh inte precis helt omöjligt att det var han iallafall, han kanske bor i typ tyresö? :)








Han var det om ni inte fattar vem jag menade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0