HEJ :)

Har spelat gitarr typ hela kvällen ! ;)
Därför har jag inte bloggat nåt! ;D
Har iallafall spelat låtarna ''what makes you beautiful'' ''glad you came'' ''jag gråter ba i regnet'' och lite fler låtar, men dom är iallafall superroliga att spela på gitarr och sjunga till! :)

Hahha, har även bestämt med Narin att vi ska sjunga, sen ska jag spela på gitarren till elektropop! :D Hahha xd
Så har kollat ackord till den oxå, och lite annat, nu ska jag nog iallafall gå upp till tv:n och kolla lite och ta nåt att äta, sen ska jag gå och lägga mig tror jah, för ja har ändå ingenting att göra ;) <3



Tagen för nåra dar sen :) <3



Kommentarer
Postat av: annelie :)

sav; tack :)

jag färgade mitt hår hemma och det blev inte ett dugg grönt. det är inte ofta det blir det faktiskt. så jag tycker du ska färga hemma, det är ju billigare och om du inte kan färga på dig själv kan ju din mamma eller en kompis göra det. ;)

och ett tips, om det är första gången du färgar håret mörkt, ta inte en för ljus färg. det är lätt att det blir lite gråaktigt då. det blev det för mig första gången jag färgade det för några årsen ;)

2011-09-16 @ 23:02:12
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0