HOME!

Hejsan allihopa! :D

Nu är jag hemma ifrån skärgården, vi åkte till en ö som heter nåttarö, tror jag?
aa, iallafall, va jätttemysigt där, vi kom dit typ lite före 5 igår, och då badade jag och Jossan, trodde det skulle va jättekallt i vattnet, men det var typ 16 tror jah, fast det kändes som 18 typ! (A)
Men iallafall, sen gick vi en liten premenad på ön, de fanns en affär där, så vi skulle gå till den, fast den hade typ stängt och det var nästan helt tomt på ön! xd
Fast det fanns ju fler båtar där där vi va :)
Men sen gick vi tbx igen och åt, sen satt vi typ hela kvällen och lyssnade på musik, spelade kort, sjöng snappsvisar (Hhaha xd) men aa, sen skulle vi gå ut vid typ före 11 nån gång, och då var det massa stjärnor! :D
Asså va sjukt mkt, och sen så såg vi typ 5 st stjärnfall, så jag önskade saker, fast kom inte på en önskning till varje ;)

Och idag så vaknade vi, åt frukost, sen har vi vart ute massa! :D
Innan vi åkte så åt vi korv med bröd och fikade, men aa nu kommer det lite bilder!;)




på vägen dit :)


Hahah, när jag bada! :D





Ute och gick med Tisa.. :D





Har inga bilder från idag, eftersom mobilen dog igår... ;(
Hade inget batteri kvar, och det går ju inte att ladda på båten... xd Smartchey! ;O








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0