LYCKAD DAG! ♥

OMG, har haft det sjukt kul idag asså! :D<3
Var på blogawards med Zelda och Narin! :D
Kom dit ganska sent typ vid 3-4, och vi gick runt typ, och helt plötsligt skriker Narin till, och bah; OMG, DÄR ÄR HAN!!!!!, och gissa vem det var!? :D Andre zuniga!!!!! Han som är med i idol! ;oo Vi visste att han var där, för nåra andra hade typ set honom, och jag typ dog!!!
Kollade på han snabbt, såg typ bara hans hår, men sen så drog Narin iväg mig, och bah du måste visa respekt och blablabla! ;)
Men jag ville ju bara springa fram till han, så stog nästan och skrek till varandra, för jag ville gå förbi han igen och kolla på han, hahaha, men de tyckte inte hon, hon tyckte det var respektlöst eller nåt! ;)

Men vi stog iallafall bakom en stolpe eller pelare, och han var typ på andra av den, sen gick typ jag och zelda lite t sidan, och då såg man aa, så vi stog typ och kollade på han jättelänge och fnissade typ. Och sen typ kollade han på oss, fats man såg inte så mycket för vi va ganska långt borta, men vi blev typ helt hyper då, hahah och bara omg, andré  zuniga har kollat på mig! :DDDD

Sen ställde vi oss på ett ställe en bit ifrån han, och jag ville juh fortfarande gå fram, men de ville ju typ inte dom, men man såg att de va massa andra tjejer som stog och kollade på han, och sen var det ganska många som gick fram, blev typ en liten kö, så då ställde vi oss oxå såklart! :D
Sen typ så tog jag kort med han och jag nuddade han! :D
Hihi, men Narin fick hans autograf på sitt linne! <3 Ville oxå de!!! :( Men ja tyckte de skulle va pinsamt om han skrev på linnet, på magen lixom xd DÅ skulle han säkert tycka jag va tjock ;) och ja ville inte heller att han skulle skriva på armen för de tyckté jag oxå skulle va pinsamt.. Nu ngrar jag mig iallafall, ångrar mig oxå att jag inte frgade om jag kunde få en kram... :( Ville inte fråga för han satt ner, och då blir det alltid så mobbat när man ska krama folk.. :(


Ialllafall, fattade nog inte försän nu att jag verkligen har träffat han, hihihi OMG!!!! :DDDDDD

Klockan 16:30 skulle mangemakers iallafall upträda, var inte jättebra upträdande, var typ deras nya lt, med mkt dj sak och typ ingen sång, och det är juh svårt att gilla låtar som man aldrig hört förut lixom :D
Men dom sjöng iallafall fest hos mange, fast det var typ jättekort :(

När dom var klara så sprang vi till signeringen fast hamnade ändå väldigt långt bak...
Men berättar om signeringen sen, för det här inlägget blir så jättelångt annars! ;))













Hihi, jedward! ;Oo




Narin och andré! :D


Jag och andré, hihihihi omgashhhh! :D








Hahha, zelda bäst på att göra roliga miner! :D






Älskar er tjejor, har haft en grymt kul dag med er! :D<3

Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, jag har andre zunigas nummer och vi brukar snacka i telefon och han brukar sjunga för mig, den där låten som han sjöng på idol audition och sen "jag gråter bara i regnet" osv. Haha, har till och med sncakt med honom i telefon i våran skola :)

2011-09-24 @ 22:05:45
URL: http://hannabodelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0