MÅNDAG

Idag är det måndag, vilket betyder att jag har vart i skolan!
Tråklit, fast ändå kul på rasterna... :)
Hahah, och jag Isse och Lidija skulle redovisa spanskan, så vi tog fram våra papper, och då satt han och läste igenom dom, och rättade massa, vi hade skitmånga fel ;s
Hhaha, men sen när vi trodde han va klar och ställde sig upp så trodde vi att vi hade fått godkännt, men så säger han ''bra, då är det bara att redovisa nån dag då!'' och vi bah ''ähh, redovisade inte vi nu??''
Hahah, så vi blev typ inte godkända? Hhahah faaaail! xddd


Ajja, efter skolan drog jag till tbc med Narin Amanda,, Linnea och Nattta, och va där i typ en timma, sen ¨åkte jag till handen, med Amanda, och sen åkte jag hem, kom hem typ nyss! ;)



3 sekunder sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0