MANGE MAKERS I KISTA GALLERIA !



Hahah, video från när dom sjöng, dom sjöng typ knappt fest hos mange, var mest massa remixat, och ljudet är jättedåligt så det låter fett konstigt! ;))
Men i slutet så sjöng dom fest hos mange, fast det var typ inte hela, och filmade inte då heller! ;)


Iallafall, när dom hade sjungit så sprang vi bort till signeringen, och ändå hamnade vi sisst i kön typ.
Men sen kände vi nåra lite längre fram, så vi gick till dom då, och dom hade köpt typ deras skiva för man va tvungen att ha den om man skulle få träffa dom typ, och den kostade 20:- Det var typ en cd, med fest hos manfe i, och en remix på den som var ganska dålig xd
Men vi gick iaf till åhlens då och köpte varsin  skiva! :)

Sen när vi gick ut därifrån så ropade zeldas kompis linn, så vi ställde oss och prata med dom, sen trängde vi in oss där istället, för dom stog mkt längre fram! :D

Sen typ skämtade vi om att jag skulle rita mustach på alla killarna i mangemakers på bilderna på skivan lixom! :D
Hahah sen gjorde jag iallafall det! xd
Var jätterädd att dom skulle bli arga eller nåt men dom började typ asgarva när dom såg det hahah! ;)
För dom kanske skulle tro att jag inte gillade dom eller nåt så att jag klotrade på bilden lixom, men nej dom tyckte typ det var skitkul! :D Hahha, vi hade kryssat över mange, och skrivit mustach istället, så det blev mustach makers, haha :D
Sen skulle jag och zelda ta kort med dom, så vi ställde oss typ bakom dom, och då typ stog vi där och skrattade skiiitmycket, och skiiiithögt, haha va skitkul! :D Och massa folk typ kolla på oss och bah ähh va fan skrattar dom åt? Hahahha, de va kul! ;)

Sen fick vi iallafall alla autografer, och sen skulle vi gå iväg och göra en sak, sen gick vi tillbaka samma väg, och då så ställde vi oss framför schenen där signeringen va och skrek MUSTACH MAKERS!!!!!
hihi, och dom kollade på oss och började skratta, och det kändes som att diddie kollade rakt på mig och log, hihih åhh han e så snygg! :D

Sen åkte vi hem iallafall, men det känns som att mangemakers kommer ihg oss nu, eller vi hoppas det, bara föpr de där me mustachen,ahhaha :D







Hahaha, mustacherna jag ritade :DDDDD




Narin max och peter :))<3



Jag och zelda när vi skrattade så mkt ;))




Narin, Maz, och Diddie! :D




Hahah uch vad ful jag blev på alla bilderna xdd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0