NYTT



Gick till port 73 en snabbis förut, för mamma hade typ fått 2 st kuponger med 100:- att handla för på intersport! :D
Så då fick jag och min syrra varsin, så jag köpte dom nya vendelsö shortsen, förut hade vi team sportia, men adidas är mkt snyggare! :D Dom kostade iaf 150:- Så fick betala 50:- själv dårå! ;)
Sen köpte jag en mössa oxå precis när dom skulle stänga för min syrra köpte en mössa för 80:- men då blev det 20:- över på hennes kupong, och då köpte jag en mössa för 60:-, fast behövde bara betala 40:- då! :)

Fast var jätte osäker på om mössan va snygg på, för jag hade en tofs då, och då kan man ju inte prova mössor xd
Och hann inte ta ur den och prova för dom stängde precis då, men färgen var supersnygg -skrikrosa, det var derför jag köpte den ;)
Men den var ganska snygg på oxå och skitskön, så jag ska nog inte byta den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0