PLUGGA UTE !




Hhihi, går fortfarande att plugga utomhus, man får juh passa på nu innan det blir kallt! ;o
Det är juh förresten höst nu, 1a september! :( Men det var skönt ute, speciellt jag som satt lite i solen en stund! :D 
Fast sen började det regna...  
Men iallafall, idag var det kursdag i skolan, pluggade inte jättemkt, va massa strul och ja fattade typ ingenting x))
Haha, satt mest och pratade när vi skulle plugga, och snackade om killar, och kollade på bilder, och olika videosar på youtube, lyssnade på musik gjorde vi oxå! ;)






Btw, ni som är med på bilderna, (Isse, Lidija, Paou, Mathiz, och Emilia), ni satt juh och kollade på alla bilderna och sa typ ''du får inte lägga ut den här bilden, jag blev ful på den'' Hahha, aa, kommer iallafall inte ihåg vilka bilder det va, så ja la ut alla istället! ;)
Ni får säga till om ni vill att jag ska täcka över erat ansikte eller nåt! (:
Hahha, juste Emilia satt juh och snacka om att du skulle anmäla mig om ja la ut nån bild?? Hahha, hoppas du inte va seriös! :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle kissen kissen

Haha!`Kommer inte ihåg vilka det va så jag la upp alla` Duktigt ;P

2011-09-01 @ 19:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0