ROSA HÅR.. ''/





Hahah, berättade för mamma och pappa att jag skulle färga håret, och då undrade pappa vilken färg jag skulle färga, och då sa jag brunt, med lite ton av rött, och pappa bah; amen rött de kan ja fixa nu, såhällde han typ en droppe rödvin i mitt hår, fast det syntes typ inte, så då tog han en burk med rosa karamellfärg! Hahha, uch det syns jättemkt, ska iallafall hoppa in i duchen nu, och tvätta håret, får hoppas på att det går bort! <3


Men mamma sa typ att hon brukade färga håret med karamellfärg när hon var liten, och att det kanske inte gick helt bort efter att man tvättat det.. ;(
Så vi får h¨ålla tummarna! :D




Det syns iallafall inte framifrån! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0