SKOLFOTO

Idag var et skolfoto i skolan!
Blev säkert ful som vanligt. Ville sitta ner, men han sa typ att jag skulle ställa mig bredvid nån och jag ba: SNÄLLLA  SNÄLLA SNÄLLA, FÅR JA SITTA NER!? SNÄÄÄÄÄLLA! :D
Hahah xd och han typ bah okej då, men då var det typ 5 personer till som bah jag vill oxå sitta då!!!
Hahahh, så det blev inge med det, fick stå upp, i år igen.. ;( Senaste gången jag satt var typ 3:an eller nåt .. :(
Men kanske blev bra ändå, då på klassfotot. Men blev säkert skitful på den egna bilden, för då var man tvungen att vrida huvet på nåt fult sätt, och sitta precis som han ville, så man satt typ asmobbat! -.- Om man hade fått sitta som man ville hade jag säkert blivit bra! :(







Massa bilder som är tagna idag, tagna före och efter skolfottot, och när man väntade på att ta den ensama bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0