TUMMEN UPP!



Idag på idrotten i skolan så skulle vi springa 6 varv runt en sån där spring bana, (det var typ 2,3 km tror jah)
Men gick iallafall bra tycker jag, sprang på tiden 11:33! :)
Tycker det var ganska bra eftersom jag är i ganska dålig form, har ju knappt sprungit nåt på hela sommarn!
Och vi satte tider på vad man skulle försöka springa på, då satte jag 12 minuter, så hade ju ganska rätt då! :)

Ialllafall, nu ska jag vara hemma och vila, eller hade tängt att plugga lite, har ju inga läxor, men det är bäst att jag pluggar, så jag klarar veckomålen, man ska juh typ plugga 5 timmar hemma egentligen, hhaha de brukar inte ja precis göra... xd Tror inte de är nån som gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0