WORDFEUD






Hahah, mina snälla kompisar har tvingat mig att skaffa wordfeud nu! -.-
Ville egentligen inte skaffa det, för trodde att jag skulle bli värsta nörden då, och det har jag typ redan blivit... xd
Heter iallafall blondinen #1  så nu kommer alla tro att jag är jätteosmart, men sen så kommer jag äga ut alla! :D

Kör iallafall mot philip nu, (+nån random),  va btw nån som hade kommenterat förra inlägget och skrivit:

 ''omg, vem är killen i bakgrunden, ser fett biffig ut? Han måste gå i en äldre klass eller? Är lite sugen på att lägga till han på facebook..''

Hahah, var philip på bilden, och ja han e biff! xd Fast han är lika gammal som mig, alltså 98, och han ville inte att jag skulle skriva va han hette på fb, så tyvärr! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0