2 km

Hooollaaaaaaa!
Har vart ute och sprungit 2 km. Vi ska springa i skolan imon så ville veta om det var jobbigt haha xd
Sprang iallafall på 9 minuter, trodde inte jag skulle klara under tio men det gjorde jag visst. :) Så är rätt så nöjd, eftersom jag typ inte sprungit någonting dethär året. Kanske bara 4 gånger eller nåt sånt. Förra året när vi sprang 2 km gick det fett bra för mig, tror att jag bara kom några sekunder efter dom som kom först i hela min årskurs! Så bra är jag nog inte längre xd Och nu har jag typ fått något som heter benhinneinflamation, så får äckligt ont i smalbenet varenda gång jag springer!
Aja skitsamma. Har precis ätit, sen om en timma ska jag dra till malmen för har träning!



Bild tagen för kanske en timma sen, haha ser ut som mitt huvud är jätte avlångt typ, igga det!

Kommentarer
Postat av: rebecca emelie maja melinda

Just nu kan du komma och vara med på veckans blogg på våran blogg! Det står vad du ska göra för att ha större chans för att vinna! http://remm.blogg.se/2012/may/var-med-och-bli-veckans-blogg.html#comment

2012-05-02 @ 14:07:20
URL: http://remm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0