Bad update!




Sorry, känner att jag suger på att blogga! Är typ aldrig på humör för att blogga, vet inte varför! Kanske är för att jag inte har speciellt många besökare och för att ni aldrig kommenterar. Fast iofs, kanske inte är någon mening att kommentera om jag bara skriver tråkiga inlägg... xd

Aja idag hade vi halvdag, slutade typ runt tolv och då drog jag till alléplan med massa folk och åt på sibylla.
Kom hem för en stund sen och tängte sätta mig ute i solen en stund. Måste plugga också sen, har typ ångest för att jag inte pluggade i början av terminen, då hade jag inte haft så sjukt mycket att göra nu!

Kommentarer
Postat av: Nora

Hallå, kommer du t Muskö i påsk? <3

2012-04-04 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0