Hola bloggen !

Idag var jag i stan med Angela och Narin. Slaggade med dom igår också! Men i stan gjorde vi typ inget spec, typ tågluffa lite, hahah jag älskar sånna där gamla tåg btw! :D Sen gick vi runt i gallerian. Juste, såg mangemakers också! Hahhahah, jag älskar dom <3 Vi typ förföljde dom lite, ville ta bild med dom, men Narin tyckte vi va pinsamma och aa, haha! Men iaf, dom i mangemakers kolla på oss och typ garva, och jag har ju träffat dom några gånger förut. En gång så typ drev vi med dom på en signering. Ritade mustacher på en bild på dom, och skrek Mustach Makers åt dom. Hahah, dom garvade typ fett mycket då. Men idag iallafall så satte jag fingret under näsan som en mustach när dom kollade på oss, då började alla typ skratta. Hihi, tänk om dom kände igen mig ? :D Fast då åkte deras tåg iallafall, så vi såg dom inge mer.
Lite senare så träffade vi Hanna och Gisela i typ fem minuter innan vi åkte hem. Kom hem vid typ 7 och åt middag med familjen, sen har jag suttit vid datan lite, dushat och kollat lite på filmen ''Farsan'' som gick på tv.
Nu tängte jag kolla twitter lite, sen tror jag att jag ska sova.


Här får ni två bilder, den till vänster är från idag, och den andra är från i somras när jag träffade mangemakers! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0