Känslan när man vaknar med ett leende på lepparna för man har drömt om världens finaste killar<3


 I can’t not reblog this. It’s beautiful. It’s not posed or anything. It captured the happiness of the moment. It’s genuine and gorgeous. I love this picture more than any photoshoot photo that’s been released.

Hihi, inatt drömde jag att jag träffade Justin och One Direction. Åhh vad jag älskar att drömma om dom, blir lixom allmänt glad! Fast okej, man blir lite besviken när man vaknar och kommer på att det inte var på riktigt.. Drömde iaf att jag fick en kram av Justin, typ världens mysigaste och finaste kram. Sen gick jag och prata med Niall och höll han i handen:D
Tänk om det skulle hända på riktigt. Blir helt hypad bara av att tänka på det eller drömma det haha ;)


Kommentarer
Postat av: Mathiz

Tack! ♥ Den kostade 349:- + lite frakt eftersom du beställer den via nätet, btw haft ett bra påsklov med en massa snö haha ;) ♥

2012-04-14 @ 15:54:22
URL: http://mathiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0