Mitt hår börjar bli ljuuusarreeee!





Det är ofta folk som undrar om jag har färgat håret ljusare, men det har jag inte! Det är toningen som börjar gå ur :)
Och när jag är ute i solen så ser håret typ ännu ljusare ut, på bilderna där uppe så ser det typ mörkblont ut typ?
Fast när jag är innomhus så ser det rätt brunt ut. Men vill ju iallafall ha tbx mitt blonda hår till sommarn! Sitter just nu med inpackning i håret, har hört att mkt balsam och inpackning ska ta bort toning. Så ska ha i inpackningen extra länge, typ en timma ?
Sen ska jag sätta i ljusa slinger i håret någon dag, kanske gör det nu på påsklovet? (: Vi får se helt enkelt, puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

2012-04-09 @ 11:01:18
Postat av: Amanda

Fett fina bilder :) <3

2012-04-09 @ 11:06:59
URL: http://shakethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0