Påsklov

Förlåt att jag inte har bloggat, men har ju lov, så passar på att ta paus från bloggen också. Dock så har jag inte gjort ett skit på hela lovet. Bara vart hemma och chillat ! Det har väl vart skönt iofs, men idag tog jag tag i mitt liv! Haha, nä skoja men drog till stan med Ellen. :)
Nu är jag iaf hemma igen, sitter och lyssnar på boyfriend på spotify. Världens bästa låt <3
Nu måste jag iallafall laga mat till mig. För ska på träning ikväll. Jappjapp, vi hörs!



En bild på mig och Ellen från förra påsklovet. Hahhaah, vi klädde ut oss till påskkärringar, visst är vi mobbade?


Kommentarer
Postat av: Therese

SVAR: Tack så mycket! Jag fick bokstäverna i julklapp för ca 2 år sedan.. men jag tror att dem är köpta på IN&FINN. Dem finns även på andra affärer. Men bokstäverna är lösa så man får köpa vilka som helst och "bilda ett eget ord". Du kan tex. köpa bokstäver så att det står Johanna också. Haha! :)

2012-04-12 @ 15:52:32
URL: http://vitree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0