påväg hem

Hej folket! Sitter ensam på busshållplatsen nu vid skolan och fryser och dricker yoggi yalla och lyssnar på Ed Sheeran. Har haft ph-samtal me min handledare, och fick gå tidigare eftersom jag har vart så duktig i skolan denhär veckan! Fast satte mig i slöjden en stund innan jag gick och snacka med lite folk. Sen gick jag ner till cafeterian och köpte en drickyougurt. Var grymt hungrig eftersom lunchen smakade skit idag. När jag kommer hem ska jag typ äta något mer, sen ska jag byta om och börja gå mot torvalla. För har match idag, var grymt taggad förut, men de e skitväder, kanske inte så kul att spela i ösregn! Hihi men nu sitter jag på bussen och är jag snart hemma, kanske hinner blogga innan ja drar till matchen, pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0