The fools' day

Tänkte bara påminna er om att det är första april idag. Fast det kanske inte går att missa, massor av folk som skriver det på facebook osv med massa dåliga skämt, haha ;)
Jag blev iallafall väckt för kanske en timma sen av att min syrra kom in i mitt rum och skrek om att One Directioin skulle komma till Sverige idag. Men jag gick inte på det, för dom är ju i USA nu, och dom var ju på KCA igår, så det är ju inte speciellt troligt att dom skulle komma till sverige idag, plus att hon brukar aldrig bry sig om sånt, så varför skulle hon göra det nu?

 Det känns som många kommer försöka lura mig med sånt idag, folk brukar lura mig ibland och skrika typ ''Omg, Justin Bieber är bakom dig'' då brukar jag få dampryck och vända mig om, sen när jag ser att han inte är det så fattar jag att det aldrig kommer hända, och blir skitlessen. Det tycker alla är skitkul, ha. ha. ha.


Aja, nu ska jag äta frfukost, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0