Untzz untzz untzz

Sitter hemma och lyssnar på musik just nu. Narin ringde nyss och undra om jag kunde hänga med till centrum. Men jag hinner inte, har ju match och ska samlas om typ en timma. Men skulle behöva dra till centrum och köpa typ en kajal, foundation, och en mascara. Får väl göra det imorrn.
Är fortfarande inte speciellt taggad på att spela match... Fast det är bara för att vädret suger, annars äär jag rätt så taggad. För det här är första riktiga seriematchen för i år, ska möta Tyresö och vi mååååste vinna! Fast ska spela med 97:orna, så då ska vi antagligen möta 97:or också, och känner på mig att dom kommer vara grymma! Men vi är ju också grymma, satt det blir nog bra haha :D

Ska bjuda på lite bilder från idag. Den första bilden är på min planering, haha är fett stolt för har gjort allt jag skulle gjort den här veckan! :D Sen är det en bild på fina Linus, som snodde mina grejer. Plus lite egobilder, kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0