Blev ingen Norlie & kkv

Skulle ju kolla på Norlite & kkv nu på grönan. Men det blev tyvärr inte så, gick på träning istället! Lite synd att jag misssar dom, har tängt länge att jag skulle gå på den konsären. Menmen, har ju faktist redan sett dom på Sportscamp.
Träningen gick, bra var liiite mer folk där idag än vad det var på dom två första träningarna. Träningen slutade vid 7, då tog jag bussen till vega direkt och mötte Narin en snabbis. Hon lämnade lite saker som jag hade glömt hos henne. Sen skjussade hon mig en bit och jag gick till bussen och åkte hem.  Nu är jag hemma och har precis ätit. Ska dusha nu, sen måste jag fixa lite saker inför skolan imorrn. T.ex så har jag ingen jävla aning om när vi börjar, så ska messa nån kompis och fråga!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0